Gebruik verschillende soorten beeld, licht en geluid om uw beursstand te laten opvallen. Kies voor audiovisuele apparatuur om de ervaring van bezoekers van een beurs te verbeteren.

Op een beurs zet u een bepaald product of een bepaalde dienst in de spotlight. Hierbij wilt u worden opgemerkt tussen alle concurrenten.  Om dat te realiseren zijn er op het gebied van beeld, geluid en licht verschillende mogelijkheden.

Een stand op een beurs moet natuurlijk worden aangekleed. Met alleen een tafel, stoelen en wat promotiemateriaal zult u niet opvallen tussen alle andere stands. Zorg dat u niet alleen een aandachtstrekker heeft, maar dat de ervaring van de bezoekers wordt verbeterd.

Pakket van wensen en eisen

De huidige technologie brengt u niet alleen simpel een scherm, maar kan veel meer betekenen. Van een interactief scherm tot een compleet ingerichte ruimte met 3D projection mapping. Uw bedrijf moet hierbij rekening houden met het pakket van wensen en eisen en het beschikbare budget. Voor ieder bedrijf zijn er in ieder geval tal van mogelijkheden.

U wilt bereiken dat bezoekers van een beurs potentiele klanten worden. Hiervoor moet uw dienst of product onder de aandacht worden gebracht.  Er kan veel bereikt worden met beeld, licht en geluid. Hieronder treft u enkele voorbeelden en opties aan.

Als uw wens is dat bezoekers zich in het oude Rome bevinden dan kunt u al veel bereiken met geluid, in dat geval huurt u dus goede speakers. Wilt u bezoekers het idee geven dat ze in een sfeervolle eetzaal zijn gebruik dan licht om de toon te zetten. Met zachte kleuren krijgt u een ander effect dan met warme en donkere lichten. En vergeet het beeld niet in het rijtje, kies een scherm dat een hele muur bedekt om de illusie helemaal  af te maken.

Mogelijkheden

Als u de bezoekers naar uw stand wilt krijgen dan kunt u denken aan een aandachtstrekker boven de stand met professioneel uitziende filmpjes of een interactieve vloer. Bij deze laatste ontstaat er interactie als bezoekers eroverheen lopen waardoor u ze op uw product of dienst kunt wijzen.

Maar u kunt ook denken aan een interactieve muur of videowall. Hiermee kunt u spelen met informatie en de klanten direct betrekken bij uw bedrijf. Zo kunt u bijvoorbeeld bezoekers een enquête laten invullen waar een klein presentje tegenover staat zodat ze in contact komen met uw beurspersoneel.

Bijzondere stand

 Past het binnen uw budget dan kunt u eens nadenken over 3D projection mapping. Hierbij kan er alles worden geprojecteerd op uw beursstand. Maak van een saaie ruimte een gezellige woonkamer, oud-Romeinse  vestiging of oerwoud.  Uw stand is in een mom omgetoverd waarbij uw fantasie de enige beperking is.

Dit zal niet bij iedereen in het budget passen, maar het voordeel is dat er minder geld uit gegeven hoeft te worden aan interieur voor de stand. Enkele tafels en stoelen zijn in principe al genoeg. Verder kan alles met 3D projection mapping worden gemaakt.

Audiovisuele apparatuur op een beurs

Er zijn dus diverse mogelijkheden om uw stand op te laten vallen op een beurs met behulp van audiovisuele apparatuur. Introduceer uw nieuwe dienst of product op geheel originele wijze met hulp van adviseurs, die al vele jaren ervaring hebben met het aankleden van beursstands.


LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in